Konkurencja nie rozgląda się wokół, kiedy otwiera swoje nowe siedziby na rynku. Im silniejszy przeciwnik, tym większe zagrożenie sieje otwierając swoje oddziały w pobliżu mniejszych przedstawicieli danej branży. Jednym słowem słabsi przedsiębiorcy w takiej sytuacji już mogą zwijać interes!
Ratunkiem dla każdej firmy jest poprawa jej wizualnych walorów. Oświetlenie elewacji, totemów i reklam przyciąga wzrok, a jednocześnie klientów. Iluminacje zewnętrzne warto dobrze wykorzystać w przypadku lokali gastronomicznych, hoteli itp. Osoby, mijające takie obiekty nawet z dużej odległości, mimochodem zapamiętują je, a to już doskonała prognoza na przyszłość. Dodatkowo ludzka ciekawość przyciągnie potencjalnego klienta, który z bliska będzie chciał podziwiać pięknie oświetlony budynek. Obiekty podświetlane, bez względu na stylistykę architektury budynku stają się ciekawym tłem dla fotografii, co stanowi dodatkową reklamę dla jego właściciela. W ostatnim czasie nie tylko komercyjne budowle stają w się świetlistym znakiem miast.
Nowoczesne budownictwo jednorodzinne również stara się dorównać rozświetlonej modzie. Wybór lamp zewnętrznych jest tak ogromny, że każdy może wybrać linię stylistyczną, pasującą do architektury swojego budynku.